دوستت دارم حسینم


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت13:30---6 آذر 1393
گفتم : خدايا همنشينم باش ،
گفت : من مونس کساني هستم که مرا ياد کنند ؛
گفتم : چه آسان به دست مي آيي !
گفت : پس آسان از دستم نده ...



ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:43---12 آبان 1393
خنده های تو
خدا را بنده نیستند
هر بار می خندی
پاره می شود
بنددلم
خنده های تو
رحم و مروت سرشان نمی شود
بیچاره دلم..!
مهدیه لطیفی


پرپر
ساعت19:55---15 مهر 1393
سلام عزیزم خیلی وقت بود که به وبت سرنزده بودم عذر میخوام چون اصلا وضع روحیم خوب نبود بوس بوس بای
پاسخ:slm golam fadaie saret aji omidvaram zudi khub beshi


بانو و محمدرضا
ساعت7:52---4 مهر 1393
یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشک بریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”
پاسخ:likee kheili qashang bud


مونا و محمد
ساعت10:44---29 شهريور 1393
لینک شدی عزیزم بهم سربزن آپم
پاسخ:مرسییی حتما میام


فرهان
ساعت15:06---26 شهريور 1393
ممنون از اینکه اومدی و نظر دادی ....من با عنوان هم سلولی و ادرس بالا لینک کن خبرم کن وقتی لینک کردی تا منم ادرست ثبت کنم.....بای از من/
پاسخ:خواهش با افتخار لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 26 / 6 / 1393برچسب:, ساعت 12:36 AM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ